Kalite Yönetimi

Koşulsuz müşteri memnuniyeti hedefiyle ilerlediği kalite yolculuğunda Aygaz, örnek uygulamalarıyla sektörüne öncülük etmektedir.

1993 yılında benimsediği “Toplam Kalite Yönetimi” yaklaşımı ile ekip çalışmaları sistematiğini oluşturan Aygaz, bu konuda önemli bir adım atmıştır. Uygulamanın öncelikli hedefi, rekabet üstünlüğü sağlamaktı. Bunun için "müşteri odaklılık" anlayışını daha da geliştiren ve kalite sürecinde çalışanların da aktif rol almasını sağlayan Aygaz, uyguladığı yeni çözümlerle başarı kazanmaya devam etmektedir.

Bugün tüm faaliyetleri ile birlikte ISO 9001 Kalite Sistem Belgesi'ne sahip olan Aygaz, 2001 yılında “Ulusal Kalite Başarı Ödülü”ne layık görülmüştür.

Ürün Kalitesi

Aygaz, sunduğu ürünleri yasal mevzuat ve standartların daha da ötesinde bir kalitede sunmak için çeşitli kalite kontrol sistemleri uygulamaktadır. Bu sistemlerin en temel özelliği, “ürün izlenebilirliği”dir. Ürünler, kaynağından son tüketiciye ulaşana kadar pek çok kalite testinden geçmektedir.

Sunulan ürünün kalitesi, dolum tesislerinde TS EN 589 ve TS 2178 standartlarına göre analizler yapılarak değerlendirilmekte; ayrıca otogaz istasyonlarından alınan numunelerle birlikte bir kez daha kontrol edilip müşteriye sunulmadan önce güvence altına alınmaktadır.